Love Disease.
about home follow
TITLE THIS
Thursday, October 3, 2013 | Thursday, October 03, 2013 | 0 comments


I like you. I like the way you are. How we met. How we make up. How we screw things. How we fight. Oh that reminds me to us. Old us? No. Nothing to be missed bout the old us. We are growing up. Getting matured each day. How you're gonna work on this? Then show me. Show me the right way. Show me the positive sides. Show me how to fight for now.. and I tell you baby it was easy coming back... #eh? (gambar tksabit pun)

Well, I'm done w my first sem. Ramai yg jaki dok ngolok 'untunglahh balik awal..' habis tu ingat aku yg susun atur jadual ke darlingsss? Hm. So just to remind me, Niaa.. you're going to sit for your MUET test. Work evrything on your best. Okay, may Fatin Nabilah will get Band 5 and above for her MUET. Aminn..

Recently, I've spent my nights w the roommates. Well, dh hujung-2 sem bilik sebelah pun dh jadi bilik sendiri. We've been talking bout the current issues yg akhirnya meleweh to relationship issues. Since she got no experiences in love, she asked me pretty much questions and dragged me to the sleepless night. LOL. I've answered everything she wanted to know. Patiently and curiously as I wish she already met her entire-life-partner. Aminn.. So hopefully she'll works everything in fine.

Eventually, it ended w these words.. "Dini tahu apa Siska rasa. Walaupun Siska tk cakap and Dini pun tkda kt tempat Siska tapi Dini boleh faham. Bukan Dini tk pernah nangis bila tengok Siska macam ni hari-2 tapi Dini tknak tegur bila Siska.. Dini tau bila tengok Siska camtu mesti.. Penat kn hari-2 mcm ni? Ya Allah kalau Dini, jujur ni Dini tk sanggup. Siska ok tapi hidup Siska banyak benda nk fikir kn? So Siska kena fikir baik-2 lah. Dini tau.. Siska mesti rindu nk dapat goodnight text before tidur kn? Rindu nk on call happy-2 kn? Rindu nk dapat call tiap malam kn? *tahan sebak* Dini faham.. Sorry la Dini dengan Hakim on call tiap malam buat Siska terasa ke.. Tapi Dini pun tkboleh cakap lebih-2 sebab Dini takda kt tempat Siska. Dini dengan Hakim baru lagi. Macam Siska cakap, 2 bulan pertama biasanya ok. Tapi lepastu nanti tktau lah. So Siska fikir baik-2 and sabar banyak-2. Harap-2 Dini and Hakim bahagia je. Siska doakan eh.."

Meleleh gk dengar roommate yg baru 4 bulan kenal tiba-2 confess benda ni. Aku yg selalu tarik perhatian dlm bilik ke aku baru tau dinidarlingg ni curious psl roommate dia? Tktau nk cakap apa. If only ada ramai kawan yg hati lembut, memahami, boleh nangis sama-2 macam ni.. Insyaallah and thank you God for lending me an adviser and tears-listener all these while when I thought I have no one else in this lonely world. 

Kawan-2, Siska mtk maaf selalu menyusahkan & annoyed everyone.. Suka sangat tengok ramai yg dh happy sekarang dengan study life masing-2 (and partner masing-2) as well.. May God bless us intan payungg :') 

...Niaa tktau apa salah Niaa sekarang. Kadang terfikir, kalau perlu mengungkit, mengingatkan setiap salah yg lepas setiap hari, apa guna beri kemaafan? Niaa cuba diamkan apa Niaa dh rasa, apa Niaa dh korbankan. Tak banyak pun. Sikit je nk banding dengan orang lain. Tapi kadang terasa terhina bila terabai sebab.. salah Niaa sendiri. Kann Niaa? How to fix this, O God.. Dh cuba segala bagai cara nk fikir positive ni. Namun rebah dengan prinsip sendiri..

Harap-2 ego kita takkan pernah memakan diri kn baby? I'm sorry for the thousandth time. Apa salah Niaa dulu, sekarang and akan datang. May times fly faster and heal our hurts and scars so that we may be together in faith or... lose in no pain :') xo

Sebab saya in the mood of doing make ups.
Sorry for distracting your eyes! bye
NiaaD's