Love Disease.
about home follow
rindu.
Thursday, December 26, 2013 | Thursday, December 26, 2013 | 0 comments

Orang kata benda dah lepas kita tak boleh betulkan, kita tak boleh ubah. Yang mampu kita buat, terima. Redha paling penting. Kadang aku terlepas pandang hati-hati yang selama ni banyak membantu. Penuhi semua perlu aku. Aku lebih pilih sendiri. Push away every person yang mungkin sayangkan aku, ikhlas. Untuk sedapkan hati aku. Untuk kurangkan beban aku. Ya, aku selesa. Selesa berselindung dengan impian sendiri.

Kadang aku rasa terlalu bersalah bila ter-hukum manusia tanpa selidik usul periksa. Especially when it comes to the person we love. Kita percaya, terlalu percaya. Sayang, terlalu sayang. Kenapa sedang hidup bahagia, tiba-tiba dapat cerita yang menyakitkan hati dan telinga. Entah. Orang tengah marah kau sua api memang hancur lebur. Aku, cuma jadi pemerhati sebab nak tolong pun tangan sendiri kotor. Nak ke orang sambut? Nak bersuara pun aku fikir berjuta kali.


Aunty rindu awak Damia. Harap kita berjodoh untuk jumpa lagi bila semua dah tenang nanti. Don't grow too fast sayang. 



--Yg ni memang satu, tak ada lain. Sayang. Rindu. Dua puluh empat tujuh. Awak ni pun bila nak balik nya? Aihh..




NiaaD's