Love Disease.
about home follow
Tuesday, August 26, 2014 | Tuesday, August 26, 2014 | 0 comments

"setiap jelingan masih terkukuh di sudut fikiran. setiap mata didorong satu cita cuma. niat kotor yang menjijik setiap hati. bukti untuk merealitasi fakta yang sudah berlama terfaktab. bajingan-bajingan yang maha mendistraksi.

hei, brengsek.
yang dikejar kamu itu cuma jenama sundal, bukan?

kelmarin kau bilang sayang untuk kau kejarkan nama. masyhur yang kau dapat dalam kalangan bajingan seperti kamu. semalam aku lihat kau bersama si perempuan itu. katanya kau mahu berkongsi bahu saat dia butuh kamu. butoh. hari ini kau datang membawa sayang yang sudah kau gunakan tempoh hari untuk kau sedut jiwa gadis gelap kamu. kau masih fikir senyum ini sama ertinya dengan dulu? kau yang bodoh selamanya kau fikir jalang itu menghambakan jiwa, mentuhankan engkau babi. ini bukan alkisah sehari dua menutup mata dari cerita yang menyekat nafas, menjerut nadi, menyesak dada. fikiran kotor kau patut dicuci sesekali. ayat-ayat cinta celaka sudah terlalu lapuk untuk diulangbicara. defensif si gadis lebih menjulang tinggi berkat dari frekuensi penipuan kau. kau terlalu tamak. kau takkan puas menyiksa hati. kau tak pernah kenyang mempermain rasa.

setiap yang manis dibobok ilusi itu terlalu sekejap bertempoh. mimpi-mimpi ngeri semakin sial meretak hati. setiap yang berpura tidak pernah tercatat di langit. sudah cukup bersilih-ganti nama manusia puaka meninggalkan parut. aku mahu hidup. terus."


---


it feels good to come back. to write wht does it feel standing in others' shoes.